REGULAMIN OBIEKTU

Zachęcamy do zapoznania się z regulaminem określającym obowiązki osób korzystających z domków.
Pragniemy zapewnić naszym gościom bezpieczeństwo i komfort pobytu w ośrodku.

  1. Doba pobytu w domku rozpoczyna się o godz. 16.00 w dniu przyjazdu, a kończy o godzinie 10.00 w dniu wyjazdu.
  2. Prosimy o gaszenie światła i wyłączenie zbędnych urządzeń podczas Państwa nieobecności w obiekcie
  3. W sezonie letnim obowiązuje zakaz palenia w kominku i zakaz używania ogrzewania podłogowego.
  4. Zakaz używania klimatyzacji podczas otwartych okien i drzwi
  5. Zakaz wyrzucania do WC wszystkich innych rzeczy prócz papieru toaletowego, który się rozpuszcza. Na terenie ośrodka jest oczyszczalnia biologiczno-mechaniczna, która może ulec poważnej awarii
  6. Zakazuje się palenia papierosów wewnątrz budynków
  7. Uprzejmie prosimy Państwa o sortowanie odpadów. Potrzebne pojemniki są wewnątrz i na zewnątrz budynków
  8. Zakazuje się palenia grilla na drewnianej podłodze tarasów
  9. Obiekt jest monitorowany (parking i działka)
  10. Cisza nocna trwa od 22.00 do 6.00
  11. Osoby pożyczające środki pływające biorą całkowitą odpowiedzialność za siebie (wypadki itd.) oraz za pożyczony sprzęt
  12. Hasło do wifi jest takie samo jak nazwa sieci. W domku numer 1 łączymy się z siecią BramaSanu1, a w domku numer 2 z siecią BramaSanu2
  13. Najemca ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych na terenie obiektu powstałe z jego winy
  14. W przypadku, kiedy klient nie przyjedzie do obiektu do północy pierwszego dnia pobytu, a nie zgłosi swojego późniejszego przyjazdu rezerwacja zostanie automatycznie anulowana wraz z wpłaconym zadatkiem
  15. Za niezapoznanie się z regulaminem obiektu, odpowiedzialność ponosi osoba wynajmująca domek 
  16. Z tytułu późniejszego przybycia lub wcześniejszego wyjazdu nie będą udzielane żadne zniżki/zwroty
  17. Cena usług świadczona przez właściciela domków nie obejmuje ubezpieczenia. Za szkody spowodowane na zdrowiu w czasie pobytu ośrodek nie ponosi odpowiedzialności
  18. Dzieci przebywające na placu zabaw muszą znajdować się pod opieką osób dorosłych
  19. Użytkownicy grilla zobowiązani są do pozostawienia czystości po zakończonym grillowaniu
  20. Za szkody wyrządzone przez dzieci odpowiadają rodzice
  21. Na terenie ośrodka obowiązuje całkowity zakaz wchodzenia na skarpy
  22. Każdorazowo gość opuszczający domek, ze względu bezpieczeństwa powinien zgasić światło, zakręcić krany oraz zamknąć drzwi na klucz i zostawić je w sejfie na tylnej ścianie domku
  23. Właściciel nie ponosi odpowiedzialności występujące u niezależnych dostawców spowodowanych np. czasowym brakiem prądu, wody oraz internetu
  24. Nie zwracamy kosztów niewykorzystanych noclegów
  25. Zadatek przepada w całości w przypadku odwołania rezerwacji
  26. Poza sezonem letnim domki ogrzewane są kominkowo, w tym przypadku należy zapoznać się z regulaminem bezpiecznego korzystania z kominka i łupania drewna, który wywieszony jest na drewutni. W przypadku nieprawidłowości związanych z siekierą lub pieńkiem, prosimy o kontakt telefoniczny. W sezonie grzewczym domki ogrzewane są kominkowo. Gość samodzielnie rozpala w kominku jak i również jest odpowiedzialny za przestrzeganie bezpieczeństwa zgodnie z instrukcją obsługi kominka i łupania drewna kominkowego.
  27. Zastrzegamy sobie prawo do koszenia trawy i prac porządkowych na terenie ośrodka
  28. Dokonując rezerwacji klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (DZ.U. z 2002r. nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) przez właściciela "Brama Sanu"
  29. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie odpowiednie przepisy kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o usługach turystycznych